عنوان الموضوع : ~سامحينى~
مقدم من طرف منتديات نساء الجزائر

~سامحينى~

السلام عليكم اخواتى الغاليات على قلبى يارب انكم بخير حال وعافية وطيبين

سامحينى اخيتى وحبيبة قلبى سامحينى ادرى غلطت عليكى سهوا وليس قصدا سامحينى ادرى قلتيها وانتى كلمة ما تعنيها لا عاد بعد تحاكينى روحى لحالك واتركينى يابعد عمرى وقلبى ونبضى وحتة منى بهى البساطة اتركك كيف وانا اموت فيكى واحترت اوصفك او اقول كلام قليل بحقك ما يوافكى ادرى قلبك طيب وبتسامحينى حكيتها وانتى ما تقصديها اقول لهم كيف حبيتك كيف تعرفت عليكى اقلهم منو هى القمر علشان يعذرونى ولا اخلى حبنا بينى وبينك يا بعد قلبى ونبضى انا منك تعلمت وعلى ايدك تتلمذت وفى قلبك سكنت ما اقدر ارحل عنك تعرفى دخولى هنا ليه اولا طاعة لربى وثانيا علشان خاطرك يا حبيبتى وبعد كل هى المشاعر تقولى انسينى حاولى تفهمينى اعذرينى والله ماكان بودى ازعلك منى بس خلاص غصب عنى ادرى قلبك ابيض وكبير بيسامح الصغير قبل الكبير وانا اختك وصديقتك سامحينى ولا بفراقك تعذبينى احبك بجنون كل شئ يهون الا بعدك عنى تدرى منو انتى ولا محتاجة تعريف مكانك بالقلب محفوظ واسمك بخاطرتى محفور وانتى ساكنة جوا القلب والروح سامحينى سامحينى سامحينى سامحينى سامحينى سامحينى سامحينى سامحينى
اهداء اليكى حبيبة قلبى واختى وصديقتى وكل شئ ............ ربى يسعدك سعادة الدارين ويوفقك الى ما يحب ويرضا ويبارك لكى بزوجك واولادك ويجعل مثواكم الفردوس الاعلى انى احبك فى الله وللابد اختك ام حفصة ان شاء الله

>>>>> ردود الأعضـــــــــــــــــــاء على الموضوع <<<<<
==================================

واااااااو كمات رائعه وحزينه ان شاء الله تسامحك
وترجعو زي قبل واحسن كمان الله يديم المحبه بينكم
وتقبلي مني احلى نجوم خاطرتك حلووه ومعبره
تستاهلي التقييم

__________________________________________________ __________

واااااو نيال صديقتك والله..كلمات رائعه وصادقه وعفويه
اكيد بتسامحك اذا قرأت كلماتك الجميله واكيدد ماحدى يزعل من قلبك الطيب
الله يديم المحبه فيه بين عباده

__________________________________________________ __________

انا مسامحتك واللهِ هههههههههه