عنوان الموضوع : شو رايكم نعترفوا علا بعض اكثر
مقدم من طرف منتديات نساء الجزائر

شو رايكم نعترفوا علا بعض اكثر

هاي لكل الموجودين حبببباتي اخواتي عضوات سيداتي شنو رايكم نتعرفوا علا بعض اكثر واتمنى من الكل الصراحة وانا عارفتكم ما تقصروا
بالا نبدا
شو اسمك اول شي وعمرك وتاريخ ميلادك وشو بتسوي في حياتك شو بتششغلي بتدريسي وين ساكنة وشو احب دولة ليك
كم عندك اخواة واخوات وهل تومني بالصداقة وعندك صديقة وشو اكتر شي بتحبيه في حياتك وشخصيتك واكتر شي بتكرهيه في حياتك وشخصيتك اي نوع موسيقي بتحبيه اي نوع افلام بتحبي تشوفيه

شو بعينللك الحب شو تعني لك الطفولة ما اكتر مكان ترررد ليه لما تكوني زعلانة وتبكي
بتحبي المطر وشو بعيتنيللك شو رايك بالرومانسية بتميلللها الرومانسية
تحبي تمارسي عادتك وتقاليد منو اكتر عضوة في سيدتي بتحسيها مميزة ممكن تحطي 4 عضوات
واتمنى ما اكون ثقلت عليكم ومشكورين

>>>>> ردود الأعضـــــــــــــــــــاء على الموضوع <<<<<
==================================

ورح ابدا بي انا
انا اسمي شوق عمري 20 مواليد 31_7_1987
بسوي في حياتي بدرس تانية حقوق
انا ليبية وعايشة في مصر الصراحة احب دولة مصر السعودية دبي
عندي 3اخوات.كنت ما احبها الصداقة لااني توجعت منها بس توا احبها وامومن بها .بحب في حياتي الضحك والمزح مش دائما طبعا بحب اااجتماعات العائلة وددرشة اللبنات .بالنسبة لي شخصيتي اني اجتماعية زيادة وغيورة زيادة وحنونة وطيبة جدا .بكره في حياتي الانقطاع العائلة والزعل في شخصيتي اكره الحساسية الزائة زالعصبية الصراحة احب الموسيقي الناشطة بس الرومانسية مش دائما .
ااحب افلام الحب والرعب
الحب كل شي الحب حلو اللي يحسا ويجرب بيه .احلى شي الطفولة بحبها اموت فيهم الاطفال اصدق شي في عندنا مكان في البيت احب اروحلا ابكي فيه ابكي او اتصل بي خطيبي .اه بحبها المطر بس مطر بس بدون رياح تعني الخير والبشرات انا ضد الرومانسية
اكيد احب امارسها وافتخر بها
بالنسبة لي العضوات كلهم احترمهم واقدرهم وفي عضوة كانت دائما موجودة بس غيبت الان احترمها جدا وهي الاخت ديموند
اما بالنسبة لي الموجودات سمراء العرب ولولوة الحياة وندى الجوري وملكة الرومانسية وكمان مهاتي

__________________________________________________ __________

موضوع جميل حبيبتى شوق وياريت ما تغيبى كتير عن المنتدى
لاننا بنفتقد اكثر الايام وانا حابه اشارك فى موضوعك الحلو مثلك
انا اسمى الحقيقى (مى ) عمرى 21 سنه وكام شهر وتاريخ ميلادى
6/9/1968 واتخرجت السنه الى فاتت من الجامعه ومش بعمل حاجه
يعنى مفيش شغل طبعا وبقيت عاطله هههههههههههههه
انا مصريه وعايشه فى مصر وطبعا بحب بلدى كتيرررررررر وبحب
السعوديه لانى سفرت ليها قبل كدا لعمل العمره اما بقاى البلاد
اكيد بحبها بس خساره مسفرتش اى مكان فيها ونفسى اسافر والف
بلاد كتير
عندى 3 اخوات وانا الكبيره وليا صديقات كتير بس المقربين منى جدا
اتنين بس وانا اجتماعيه جدا بس فى اطار العائله وصديقات
وانطوائيه جدا جدا فى العلاقات الخارجيه وصعب اتعود على
بسهوله يعنى دايما الى ميعرفنيش يقول عنى انى متكبره
بس انا مش كدا ابدااااااااااااااا
الحب حاليا عندى كل شىء من بعد ما اتعرفت على خطيبى
ربنا يخليه ليا يارب بقيت بحب كل حاجه علشانه وبشوف
الدنيا سيئه جدا لو زعل منى اما الطفوله فهى احلى
سنين ممكن الشخص يعيشها مفيش فيها تفكير
ولا تحمل مسئوليه ولا اى حاجه لهب وبس
انا غيوره جدااااااااااااااااا وساعات عصبيه اوى
شخصيتى قويه حداااااااا بس ضعيفه جدا مام
خطيبى ههههههههههههههه
بالنسبه للعضوات فا انا بحب كتير جدا وبحترم ارائهم واسمحى لى انهم يزيدوا شويه عن اربعه وطبعا انتى حبيبتى شوق اكيد واحده منهم وكمان بحب تمارا وديموند وفاقده ابوها وشخصيتى تميزنى واكيد طبعا بحترم جدااااااااااااااااا بقاى العضوات وباعتبرهم اخوات لى

بسم الله الرحمان الرحيم
اسمي¤ليلى.عمري19سنة.تاريخ ميلادي¤14/2¤ادرس علوم تجربية انا مغربية وعيش فالمغرب وبحبهة اوي بس بموت فمصر لانهة بلد جميلة و جزء التاني فيهة انا بحب السفر اوي وفبالي كدا بلد انشاء الله بزورهم انا وحيدة ابي وامي ماعندي اخوان الا انتو لية صديقات بحبهم وبيحبوني بس الزمن دايما كفيل يفرق بين الاصدقاء واكتر شي بحب فشخصيتي اننا حنونة وطيبة ودكية واكتر شي مش بكرهو بس بخاف منو فشخصيتي هي الحسسية الزيدة عن لزوم والخوف الدائم من الفشل.طبعا لكوني حساسة فهيد شئ بيخليني اميل للاغاني والافلام الرمنسية ودرامية شوية .الحب بيعنيلي الحياة والروح والامان و تعنيلي الطفولة البراءة ودكاء .اول ماكون زعلانة بروح اكلم نفسي ادام المراية وعيط بحب احاسب نفسي ودموعي وكل دمعة انزلهة افكر فيهة اوي عشان متتكررش المطر بيعنيلي الخوف الرومنسية بتعنيلي متعت القلب العاشق وانا بميلهة اوي عشان ارتاح من همومي مش كتير عشان انا مع تجديد وتغيير اكتر عطوات فاقدة ابوهة و ام جمانة وتاج الملوك وكتير انا مش متزكرة سوري ادا نسيت احد مرسي علا اسالتك ونتمنالك توفيق وننتضر جديدك

مرحبا شوق
انا اسمي منار عمري 19 تاريخ ميلادي 15/2/1989
سنة اولى ادارة مالية انا ساكنة في فلسطين بس مواليد الاردن احب بلد الي فلسطين ,دبي ,لبنان,اليونان,عندي 3اخوات شباب واخت ,انا بامن بالصداقة كتير بس ما عندي صديقة مميزة بحب الجمعات العائلية والنكت والفرفشة بالنسية لشخصيتي انا اجتماعية بغار كتير ما بحب الغلط وبكره العادات والتقاليد لانها بتجبرك تعملي اشياء ما بدك اياها وانا عصبية كتير اكتر الموسيقى اللي بسمعها الرومانسي واللي فيها رقص والافلام الكوميدي والاجتماعي الاطفولةمرحلة حلوة وبكون مبسوطة لما اشوف الاطفال بلعبوا , الحب احلى شي بالدنيا مع انه مش مسموح لالنا نصرح فيه ,لما ازعل بروح على سريري وبنام ,المطر حلو كتير بحب ريحته منتدى سيدتي كل العضوات مميزات وبحبهم ...... اكتر شي مميزات شوق 86,ابنة جبل النار ,رحلتي وياك (اسفة لاني زعلتها),زهرة الباحة وفي غيرهم كتييير
يسلمووووووا على الاستجواب واي اسئلة تانية انا جاهزة

موضوعك جميل جدا
انا اسمى الحقيقى هبه عندى 20سنه مواليد20/7/1987 مصرية مقيمة فى مصر بحبها طبعا وبحب بلاد كثير مثل لبنان والامارات والسعودية ودبى بس بصراحة عمرى ما سافرت ابدا بس نفسى جدا اسافر انا باعمل سكرتيرة فى مكتب نقل برى وحاصلة على دبلوم تجارة عندى ثلاث اخوات بنات بحبهم قوى ومعنديش صبيان بس هما بيعتبرونى راجلهم هههه الصداقة شى جميل قوى وانا باقدسها بس للاسف انا معنديش اصحاب بس عندى زملائى باحب اتكلم معاهم بالنسبة لشخصيتى باحب فيها الحنان والطيبة وباكره فيها الغيرة والعصبية والنكد واكثر حاجة بحبها فى حياتى اجتماعات العائلة واكثر حاجة باكرهها زحمة المواصلات هههه اما الموسيقى والافلام فحسب المود يعنى زعلانة بحب الشجن فرحانة بحب الرومانسى والكوميدى يعنى مزاجية الحب الحقيقة الوحيدة فى الاحاسيس والمشاعر والطفولة (المفروض انى مأقلش كده لكن انا عايزة اكون صريحة) اتعس ايام حياتى واسوء ذكرى بين ذكرياتى باحب لما ابكى ادخل البلاكونة علشان محدش يشوفنى وانا باعيط اما المطر فباعشقه وباعشق رائحته ومنظره وصوته اما للعضوات فكلهم لهم منى كل احترام وتقدير (شوق طبعا علشان خلتنى اطلع كل اللى فى قلبى وdod83 وتمارا ومايا فاقدة ابوها وغيرهم كثيييييييييييييييير)