عنوان الموضوع : ضروريومهم جداااااا
مقدم من طرف منتديات نساء الجزائر
ضروريومهم جداااااا
اريد سيفي لطلب عمل باللغتين ومرتب
>>>>> ردود الأعضـــــــــــــــــــاء على الموضوع <<<<<
==================================
نموذج مقترح
البيانات الشخصية
الاسم: xxxx
الجنسية : xxxx
مكان وتاريخ الميلاد : xxxx
الحالة الاجتماعية :xxxx
العنوان
العنوان البريدي :
xxxx
هاتف رقم : xxxx
فاكس رقم :xxx
الهاتف المحمول :xxx
البريد الإلكتروني
xxx
المؤهلات العلمية
الخبرات العملية
الوظيفة:
-ص.ب
معرفة اللغات
- العربية : الإنجليزية :
قراءة - كتابة -محادثة -
المهارات الفنية
الدورات التعليمية والتقنية
الهوايات
البريد الإلكتروني: …………..@................
رسالة طلب وظيفة
السيد/ xxxx المحترم
مدير /
شركة /تحيه طيبه وبعد،
لقد لفت نظري الإعلان الخاص بكم وأنا اعتقد أن لدي المهارات والخبرات الضرورية لشغل وظيفة xxxx والذي أعلنت في جريدة بتاريخ .
أفيدكم علما بأنني خريج جامعةxxxx تخصص xxxxلعام xxxx.
أكون شاكرا لكم لو أتحتم لي فرصة للمقابلة الشخصية في الوقت الذي ترونه مناسبا وأرجو الرد منكم في أقرب وقت ممكن على العنوان التالي :
البلده او المنطقه , شارع xxxx
هاتف رقم : xxxx
فاكس رقم :xxxx
الهاتف المحمول :xxxx
البريد الإلكتروني :xxxx
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته،
الاسم :xxxx
التوقيع :xxxx
* مرفق مع السيرة الذاتية وجميع الأوراق الثبوتية
Personal Data
Name
Date of Birth
Nationality
Postal Address
Phone No.
Employment History
February xx, 19xx- Present
at the ___________________________________, Ministry of_____________, Riyadh - Saudi Arabia.
Major Responsibilities:
* Provide xxx to the management and to high-ranking officials in the Ministry )Place)
* Serve as the technical and administrative assistant to the Manager of the xxx Department.
* Aid the Manager in xxx tasks as well as in maintaining an up-to-date filing system.
* Undertake confidential papers and reports with the same degree of confidentiality and accuracy.
* Perform xxx in connection with ________ and _________ events sponsored by international, regional or domestic organizations such as the _______ and _____.
* Serve as the first aide to the manager in providing xxx for technical papers and reports in both Arabic and English.
* Assist in xxx, including inventory of ****************s.
* Undertake other ad hoc duties as required, including back-up to other team members in their absences or during periods of heavy
workload
Qualifications & Educational Background
xxxUniversity, xxx (19xx) :
- Bachelor of Arts in xxx from the xxx Department of the College of xxx with a GPA of x.xx points.
University of xxx (xxx, USA):
A) 19xx-20xx:
- Advance xxx Program (one year).
- Intensive xxx Courses (a total of 40 weeks).
B) 200x:
-xxx Program (five months).
- xxx Programs from xxx to xxx, 20xx
- Intensive xxx Courses (a total of 17 weeks).
GCC xxxx, xxx, KSA(2000):
- xxx Training Program (three days).
xxx, Riyadh (between 19xx and 19xx4):
- Three xxx **************** courses for a total of five and half months.
The Saudi ****************s Institute, Riyadh (19xx):
- Two English **************** courses for a total of two months.
The ELS, Riyadh (19xx):
- One English **************** course for a month.
Skills
- Use computer to type all my own xxx.
- Utilize the maximum use of xxx software.
- The ability to use Microsoft Word, Powerpoint, Excel, and other applications both in English and Arabic.
- The ability to type in both ****************s, Arabic and English - at a very high speed
ومابــــــــي غير دعوهـ بظهر الغيب والدعوه اللي فـ التوقيع
__________________________________________________ __________
هلا اختي انا اقولك اولا عندي نسخه من cvبس ماعرفت
كيف احطه بالجهاز وبعدين انزله المهم
انا درسته صح كيف تكتبينه انصحك انك تكتبينه بالانجليزي
طبعا يرجع للجهه اللي انتي مقدمه فيها
بصراحه كان ودي اكتبه لك مثل ماهو موجود عندي
بس مدري كيف طلع انا ابيك تشوفي الطريقه كيف بالكتابه
المهم مثل
ماقالت لك الاخت
بس لاااااااااااااااااااااااااااتنسين تحطين بالاخير
References: Available upon request
وبالتوووووفيق
ودعواتك لي
__________________________________________________ __________
__________________________________________________ __________
__________________________________________________ __________